رادین مسافر کوچولو از بهشت

یه روز خاص

1390/9/13 22:24
نویسنده : مامان رادین
1,905 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان امروز سالگرد ازدواج من و بابایی مهربونت هست فرشته. برام مهم بود که امروز حتما برات مطلب بذارم تا یادم بمونه و یادت بمونه که امروز برای ما خیلی مهمهمشغول تلفن

niniweblog.com

بابایی دیشب برام شیرینی و گل خرید یه دسته گل نرگس خوشبو که الان دارم برات می نویسم بوی خوبش خونه رو پر کرده و نون یوخه که می دونه من خیلی دوست دارم با حلوای مسقطی لاریزبان

niniweblog.com

 

برای کادوی سالگرد من برای بابایی دو تا شلوار خوب خریدم . طفلک بابات عذاب وجدان گرفته بود چون دو برابر چیزی که فکر می کردیم شد . برای من که مهم نبود چون بابات خیلی برام عزیزه بغل

هنوز نیومده متوجه عشق من و بابا شدیا . اشکال نداره تو هم باید یاد بگیری که مهمترین چیز تو دنیا عشقه تشویق

niniweblog.com

بابا هم برای من یه جفت گوشواره خوشگل خریده خجالت

راستی دو تا زن عموهاي گلت با عموهای مهربونت  و مامان جون قبل از محرم برای ما شیرینی و گل آوردند و سالگرد ازدواجمون رو تبریک گفتند ما هم تقریبا سورپرایز شدیم نیشخند

 niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)