رادین مسافر کوچولو از بهشت

صبح بخیر خدای عزیزم !

1390/10/8 8:38
نویسنده : مامان رادین
2,836 بازدید
اشتراک گذاری

این ماه به لطف خدا می خوام پیاز درمانی رو شروع کنم و یه سرویس اساسی بشم که به امید خدا بهمن ماه اقدام کنم

خدایا بابت همه چیز ازت ممنونم بابت حس خوبی که الان دارم هیچ دلیلی نداره ولی در عین حال بی نهایت دلیل داره

به خاطر همه چیز ازت ممنونم

سلامتیmade by Laie

نفس کشیدن

راه رفتنspring

نوشتن

سواد داشتنCoffee Screen

همسر خوب

و  10000000000000 دلیل دیگه

و شکر بابت خیلی چیزایی که نعمت بوده و هست و من درک نمی کنم

شکر بابت خیلی بلاهایی که از سرم رفع کردی بدون اینکه من متوجه بشم

ممنونم خدای قشنگ

خدای خوبم جای نی نی من پیش تو امنه کجا بهتر از اونجا ولی ازت می خوام که نی نی منو تو سریعترین و بهترین زمان ممکن بفرستی پیشم

من بنده کم طاقت تو هستم . چون به لطف های تو عادت کردم . درسته که هنوز اقدام نکردم گفتم بیام جلو جلو یه سفارشی کنم که بدونی خیلی مشتاق فرشته کوچولومون هستمFlower

ممنون خدای قشنگم . روز خوش !!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نگین مامان رادین
10 دی 90 0:49
سلام دوست خوبم ایشاالله خدا جون نی نی تون رو زود می فرست تو دلتون و پیشتون


ممنونم عزيزم . ايشالله ني ني شما و خودتون هميشه سالم و شاد باشيد . بوووووووووس براي رادين جيگر
مامان نفس طلایی
29 دی 90 23:56
خدا جون ممنونیم