رادین مسافر کوچولو از بهشت

تاسوعا و عاشورا

1390/9/14 20:14
نویسنده : مامان رادین
1,678 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رادین مامان خوبی ؟niniweblog.comniniweblog.com

 

دلم آب شده براتniniweblog.com

 

 

 

. امروز و فردا همه جا تعطیلهniniweblog.com

 

. تاسوعا و عاشورا هست . من و بابا هم خونه هستیمniniweblog.com

 

. حسابی هم استراحت کردیم امروز .

niniweblog.com

امشب هم دایی جواد می اد اینجا شب هم می مونه آخه فردا صبح هم مراسمه عزاداری هست نزدیک خونه ما .عزیزم شاید الان ندونی مامان چی می گه . شایدم بهتر از من بدونی.مامان امروز زیاد حالش خوب نبود زحمت  ناهار افتاد با بابا niniweblog.com

 

دستپختش حرف نداره . تو هم بهم قول بده که وقتی زن گرفتی شوشوی خوبی باشیniniweblog.com

 

و به خانم خوشگلت کلی کمک کنی .niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سحر مامان آراد
14 آذر 90 22:49
سلام عزیزم ممنونم که بهمون سر زدی
بوس واسه رادین جونم
همیشه پاینده باشید


خواهش می کنم عزیزم . من لینکت کردم و زیاد بهت سر می زنم