رادین مسافر کوچولو از بهشت

دلم تنگ شد برات . همین !

1390/9/13 8:10
نویسنده : مامان رادین
1,748 بازدید
اشتراک گذاری

همسری هنوز نیومده منم امروز کلی کار داشتم امشب مهمون دارم البته نه به اون صورت برای شام . همینجوری دور هم. دایی مجید با بابایی کار داره . امشب میان اینجا . دلم نیومد امروز آپ نکنم چشمک. دیگه دارم یه جورایی به وبلاگت وابسته می شم .گاوچران

عزیز مادر اگه خودت بیایی چقدر دیوونه ات می شم . قلبماچ

از خوندن وبلاگهای دیگه تو نی نی وبلاگ واقعا لذت می برم لبخند. با اینکه هنوز مادر شدنو تجربه نکردم ولی از این همه ذوق کردن مامانا دلم ضعف می رهخیال باطل . شاید هم همین عشقهای مادرانه باعث شد به فکر بیفتم و تو رو از بهشت دعوت کنم که بیایی پیشمون و یه آب و رنگ دیگه به زندگیمون بدی .خیال باطل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

dp
12 آذر 90 23:45
با سلام . ضمن عرض تبریک بخاطر نوشته قشنگتون ، ملیسا خانم به بنده دستور دادند تا ، خدمت شما عرض کنم که منتظر حضور گرم شما تو وبلاگش هست . با تشکر


آخی قربون ملیسا خوشگله . چشم عزیزم من لینکت کردم. آپ کردی خبرم کن . بووووووس
نگین مامان رادین
13 آذر 90 14:36
برای یه خاله مهربون و نینی که قراره به زودی بیاد و دوست من بشه


..I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
...I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........ I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you



ممنون عزیزم که به وبلاگ رادین سر زدی .برای منم دعا کن عزیزم بوس. ایشالله گل پسرت همیشه زنده و سر حال باشه. عاااااااااااشفشم . مواظب خودت و رادین کوچولو باش
فاطمه
15 آذر 90 15:26
سلام عزیزم
خوبی
رادین جون میاد پیشت عزیزم

منتظرت هستم


ممنون عزيزم كه به من سر زدي . خوشحال شدم
بوووووووووووووس . ممنون از آرزوي خوبت


آدرس وبت رو ننوشتي برام