رادین مسافر کوچولو از بهشت

آب و جاروی اساسی !

1390/10/16 9:51
نویسنده : مامان رادین
2,027 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رادین مامان خوبی عزیزم

گلم مامانی یه کیست کوچولو داره که ممکنه وقتی تو بیای جای عزیز دلمو تنگ کنه

واسه همین می خووام یه آب و جاروی اساسی بکنم که جای نی نی گلم تمیز و راحت و خوشگل باشه

آخی قربون فرشته کوچولوم برم ناراحت شدی ؟

اشکال نداره ماامنی می دونم زود دوست داری بیای پیش من و بابا .

اصلا نگران نابش زود حل می شه روی ماهتو می بوسم

مواظب خودت باش گلم . مواظب بالهای خوشگلت هم باش . هر وقت هم اومدی یادت باشه که قبلا یه جفت بال داشتی تا همیشه یادت بمونه چقدر پاک و نجیبی

 

عزیزم دلم از الان برای شیطنتهای پسرونت تنگ شده www.smilehaa.org

www.smilehaa.orgعزیز دلم منم مثل مامانای دیگه از شیطنتهای خوشمزت تعریف کنمwww.smilehaa.org

دوست دارم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فاطیما
16 دی 90 11:32
سلام مامان رادین جان . وبلاگ رادین جان خیلی بیسته ........
اگر اجازه بدی شما رو لینک کنم


ممنون عزيزم منم با اجازه شما رو لينك مي كنم
وبلاگ شما هم خيلي خوشگلهههههههههههههههههههه
مامان آینده
21 دی 90 13:32
وبلاگت خیلی جالبه و خیلی خوشم اومد . اگه با اجازه شما رو لینک میکنم . خوشحال میشم به منم یه سری بزنی . راستی نظر یادت نره


عزیزم ممنون که به من سر زدی منم لینکتون کردم.
وبلاگ خودتونم هم خیلی جالبه و احساس نزدیکی با نوشته هاتون داشتم
مامان آینده
24 دی 90 18:09
سلام ممنون که تو وبلاگم برام نظر گذاشتی . جوابت رو دادم تو وبلاگم . بازم بهت سر میزنم.


سلام عزیزم ممنون گلم . ایشالله که نی نی هامون کلی با هم دوست می شن
مرسی که سر زدی و نظر دادی
زیتون
3 بهمن 90 10:02
سلام عسل خانوم....نگران هیچی نباش...انشاالله که یه نی نی عسل بهت خدا بده...
ناهید مامان اروین
8 بهمن 90 16:31
سلام عزیزم ممنونم از اینکه به ما سر زدی....من تخمدانم پلی کیستیک دارم.....خیلی هم کیست داشتم ولی اندازه و سانت را یادم نیست....من تنبلی تخمدان هم داشتم....خوشحال میشمم اگه بتونم کمکت کنم.
مامان آینده
15 بهمن 90 11:32
سلام ... اومدم سر زدمو گفتم که من تا اینجا اومدم حداقل یه دالی کنم بعد برم ...


مرسي گلم كه سر زدي بوس . منم حتما براي دالي خدمت مي رسم عزيزم (چشمك )