رادین مسافر کوچولو از بهشت

فرشته بهشتی

1390/9/25 6:24
نویسنده : مامان رادین
1,781 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب مهمونی بودیم . همه با لبخند وایما و اشاره می گفتند وقتشه که تو بیای.

niniweblog.com

دوست نداشتم وقتی می گفتند ولی الان که فکر می کنم می بینم انقدر همه دوستت دارند که هنوز نیومدی عاشقت هستن اگه بیای برات چکار می کنن.

 

مامان تو هم زود بیا دیگه . من اینجا خیلی از مامانا رو دیدم که منتظر فرشته های کوچولوشون از بهشت هستند و وقتی نی نی شون نمیاد و باز هم باید صبر کنند خیلی عذاب می کشند .

niniweblog.com

تو که مامانو دوست داری مگه نه عزیزم ؟

niniweblog.com

من خیلی مشتاق شدم بیایی. دیگه دلم داره برات پر می کشه . اصلا اصلا مامان طاقت نداره که براش لوس بشی و ناز کنی و دیر بیای ها .

niniweblog.com

اونموقع مامانی هم دلش می شکنه و همش گریه می کنه.

پس مامانی منتظره به فرشته ها بگو که خودتم دوست داری زود بیای پیشم . عزیزم من تا اونجایی که بتونم برات مامی خوب می شما. به امید دیدنت تو بغلم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ر ادین
26 آذر 90 18:36
سلام عزیزم
امیدوارم رادینتون زودتر بیاد تو بغلتون تا ببینید چه لذتی داره.
فرشته کوچولوی منم 8 ماهه آمده.
به وبلاگش سر بزنید


ممنون عزيزم كه به وبلاگ رادين سر زديد. ايشاه فزشته كوچولوت هميشه سالم و سر حال باشه . چشم گلم حتما ميام
نگین مامان رادین
27 آذر 90 13:57
ایشاالله که زود زود یه نی نی ناز و خوشگل و سالم بیاد تو دلتون


ممنونم نگين عزيز از دعاي قشنگتون . ايشالله رادين خان گلتون سالم و برقرار باشه . ممنون كه سر زديد