رادین مسافر کوچولو از بهشت

دعاهايي براي فرزند دار شدن

1391/4/17 9:30
نویسنده : مامان رادین
30,979 بازدید
اشتراک گذاری

رای فرزند دار شدن

1-از شیخ بهایی منقول است که به جهت حاملگی زنان این آیه را به حروف مقطعه یعنی جدا جدا ، مثلا سحورا رو بنویسند س ح و را ) نویسد و بر پهلوی زن بندند.ان شا الله حامله می گردند.و فرمودند به نهصد زن دادند و حامله شدند.و آیه این است: ((و لو ان قرانا سیرت به الجبال او قطعت به الارض او کلم به الموتی بل لله الامر جمیعا)) 


2- در حلیه المتقین مذکور است اگر زنی بچه دار نمی شود باید بر نگین فیروزه این آیه را نقش کند و در نیمه شب با طهارت و خلوص نیت این آیه را بخواند و اول و آخرش 11 مرتبه صلوات بفرستد و تا 40 روز به این عمل مداومت کند.این عمل بسیار مجرب است . و آیه این است:(( رب لا تذرنی فردا و انت خیر الوارثین)) 

3- در خواص الایات آورده اند هر کس این آیات را 40 روز در یک ظرف چینی بنویسد و به زنی که بچه دار نمی شود بخوراند و نیز یکی را نوشته و بر کمر زن بندد ان شا الله بچه دار می شود:(( لله ملک السموات و الارض یخلق ما یشاء یهب لمن یشاء اناثا و یهب لمن یشاء الذکور . او یزوجهم ذکرانا و اناثا و یجعل من یشاء انه علیم قدیر)) 

4-در طب الائمه است که برای جلوگیری از سقط زنان این آیه شریفه را نوشته و در گردن بیاویزند( سوره کهف آیه 25-26) 

5-در منهاج نقل می نمایند که وارد است به جهت جلوگیری از اسقاط جنین نخی را به اندازه ی قامت زن بگیرند و 10 گره بر آن بزنند و به هر گره 3 مرتبه سوره ی قدر را بخوانند و قبل از قرائت و بعد از آن صلوات بفرستند و آن نخ را به کمر زن حامله بندند. 

6- اگر زنی را فرزند نشود و اگر بشود نا رسیده سقط می شود نخ ابریشمی به اندازه ی قامت زن بگیرند و 7 گره بزنند و بر هر گره آیات ( نحل 127-128 ) را بخوانند و به کمرش ببندد. 

7 - در کتاب الخواص آورده اند که اگر سوره ((الحاقه)) را بنویسند و بشویند و آن آب را زن حامله بخورد از همه ی آفات محفوظ می ماند ان شا الله. 

8- برای طلب فرزند این دو آیه را در سجده بخوانند:(آل عمران 38 و انبیا 89) 

9-از مولایمان امام جعفر صادق(ع) منقول است : هر صبح و شب 70 مرتبه(سبحان الله) سپس 10 مرتبه (استغفرالله ربی و توب الیه) سپس 9 مرتبه (سبحان الله) و بعد 1 مرتبه ( استغفرالله ربی و اتوب الیه) بگوید.راوی می گوید جمع کثیری به این عمل مداومت نمودند و صاحب فرزند شدند. 

10-امام باقر فرمودند سه روز بعد از نماز های واجب ، بعد از نماز عشاء و صبح 70 بار (سبحان الله) و 70 با (استغفرالله) بگو و سپس آیه ( 10-12 سوره نوح) را بخوان. سپس در شب سوم نزدیکی کن.خداوند فرزند سالمی به تو عنایت می کند. 

11-علامه سمنانی روایت کرده است که برای طلب فرزند در هر شب یا هر روز 100 مرتبه استغفر الله بگو.و ایضا می گویند برای طلب فرزند اذان را در خانه ی خود بلند بگویید که خداوند شما را اولاد کرامت می فرماید و شما را از بیماریها شفا می دهد. 

12- هر کس زیاد بگوید ( یا مبدئ) خداوند او را فرزند روزی می گرداند. 

13- وارد است که هر کس این دعا را در ظرف بنویسد و بشوید و به زن دهد و آن را بیاشامد حامله می شود.حتی اگر عقیم باشد:( بسم الله الرحمن الرحیم. اللهم یا ذالعرش الکریم و الملک القدیم یا الله یا رحمن یا رحیم یا ستار یا غفار یا احد یا صمد صل علی محمد و آله و ارزقنی ولدا صالحا) 

14- اگر زنی فرزند دار نشود بر 2 قطعه کاغذ بنویسد ( بسم الله الرحمن الرحیم یا یحیی خذالکتاب بقوه و اتیناه الحکم صبیا)یکی را زن بر بازو ببندد و یکی را بشویند و زن و مرد هر دو آن آب را بخورند.فرزند دار شوند . حتی اگر زن عقیم باشد. 

15-هر گاه زن 7 روز روزه بگیرد و 21 مرتبه (المصور) را بر ظرف آبی بخواند و آن آب را هنگام افطار بخورد خداوند به او فرزند عطا کند. 

 16- به مدت 3 روز بعد از نماز عشاء و بعد از نماز صبح 70 بار بگو ( سبحان الله) و 70 بار بگو ( استغفرالله) و در آخرین استغفارت آن را به آیه 10 تا 12 سوره ی نوح پایان بده. پس شب سوم با همسرت همبستر شو.به اذن خداوند فرزند دار خواهی شد.

 17-براي طلب فرزند آيات( 1 تا 6 سوره ي مريم  ) را نوسته و در كمر زن ببنديد.  

 

 منبع : http://2aha.persianblog.ir/page/12

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان اهورا
13 مرداد 91 22:41
سلام عسل جان خوبی چرا اپ نمیشی ان شالله خیره عزیزم نگرانت شذم


ممنون گلم خوبم . این روزها به خاطر ماه رمضون و کارهای دیگه وقت کمتری دارم
مرسی سر زدی
مامان اهورا
11 شهریور 91 12:39
سلام عزیزم خوبی؟از مسافر ما چه خبر؟بار سفر نبسته؟


سلام خانومي نه انگار اين پسملي ما اونجا فعلا بهش خوش مي گذره