رادین مسافر کوچولو از بهشت

خوراکی هایی که رحم زنان را سرد می کند

1391/2/30 16:55
نویسنده : مامان رادین
51,419 بازدید
اشتراک گذاری

خوراکی هایی که زنان را سرد می کند


مزاج زنان سردتر از مردان است و برای حفظ سلامتی خود باید .... 

لقمه: مصرف بیش از حد دوغ، ماست و کاهو موجب افزایش سردی بدن زنان می‌شود. دستیار تخصصی دکترای طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: زنان برای حفظ سلامتی خود از مصرف بی‌رویه ماست، دوغ، خیار گوجه و کاهو، ماکارونی، سالاد الویه و حلیم پرهیز کنند.
 مصرف بیش از حد دوغ، ماست و کاهو موجب افزایش سردی بدن زنان می‌شود

مژگان تن‌ساز اظهار کرد: مزاج زنان سردتر از مردان است و برای حفظ سلامتی خود باید از مصرف بی‌رویه ماست، دوغ، خیار، گوجه، کاهو، ماکارونی، سالاد اولویه و حلیم پرهیز کنند.

وی گفت: زنان در دوران قاعدگی باید توجه داشته باشند که از موادغذایی با طبیعت سرد کمتر استفاده کنند یا آن را همراه با مصلحش مصرف کنند؛ در طب سنتی به ماده غذایی که طبیعت غذا را اصلاح می‌کند، مصلح گفته می‌شود مانند مصرف عسل با شیر، به دلیل اینکه عسل دارای طبیعت گرم و شیر دارای طبیعت سرد است و عسل اثرات سوء شیر را خنثی می‌کند.

دستیار تخصصی دکترای طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران اضافه کرد: بدن زنان در دوران قاعدگی سردتر می شود به دلیل اینکه خون دارای طبیعت گرم است که از دست دادن آن در این دوران موجب افزایش سردی بدن می‌شود.

تن‌ساز بیان داشت: زنان از نشستن بر مکان‌های خیلی سرد یا خیلی گرم پرهیز کنند به دلیل اینکه نشستن در جاهای سرد موجب کاهش خونریزی در زنان می‌شود همچنین نشستن بر مکان‌های خیلی گرم موجب افزایش خونریزی می‌شود که هر دو بر سلامت زنان تأثیر می‌گذارد.

وی ادامه داد: زنان در دوران قاعدگی سعی کنند دست و صورتشان را با آب سرد نشویند و حتی الامکان در این دوران کمتر به حمام بروند به دلیل اینکه استفاده بیش از حد از حمام موجب افزایش رطوبت رحم می‌شود.

منبع : http://loghme.com/Pages/News-636

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سمانه
2 خرداد 91 6:23
مرسی عزیزم به خاطر مطالب مفیدت


خواهش مي كنم گلم . اميدوارم مفيد باشه